Tilbage til forsiden

Tilbage til forsiden

 

Alle sender signaler. Har du styr på dine?

Moderne kommunikation er som at spille golf. Det handler om at aflæse banen. Om at have det rette udstyr og dermed den rette hjælp ved hånden. Og om at vide, hvornår og hvordan du skal bruge den. Du kan sagtens nyde turen undervejs. Men det afgørende er ene og alene: At nå frem til flaget på green og få bolden i hul.

signal- og kommunikationsmæssigt betyder det, at vi går efter at skabe en verden i grønt for dig. Grønt, som betyder kør frem. Fuld fart frem.


Denne verden bliver til, når vi i fællesskab har identificeret de mulige røde og gule lys undervejs. De røde, som har potentiale til at stoppe dig og derfor kræver en ekstra indsats. Og de gule, som midlertidigt bør få dig til at bremse op, lappe vejens huller for så at køre videre. Vores logo er rødt. Vi ønsker nemlig, at du skal gøre ophold hos os. Gøre brug af vores værktøjer og hjælp. Så de signaler, du efterfølgende sender, ikke bare er klare i farverne. Men slet og ret er: Klare.

 

 


Kompetencer

Kommunikationsansvarlig i Mary Fonden H.K.H. Kronprinsesse Marys Fond
Jeannette Forsberg Fejerskov blev kort efter Mary Fondens etablering i september 2007 tilknyttet fondens sekretariat som strategisk rådgiver og konsulent, taktisk sparringspartner og operationel ressource på al fondens eksterne kommunikation, inkl. taleskrivning, branding af fondens hovedbudskaber og interessentinformation om indsatsområder og projekter samt overordnet pressekontakt.

 
Kommunikationschef hos en af softwarebranchens allerstørste og -bedste: SAP
Jeannette Forsberg Fejerskov har gennem en længere årrække været kommunikationschef i softwarevirksomheden SAP Danmark A/S, hvor hun varetog al in- og ekstern kommunikation. I samme tidsramme var hun ligeledes kommunikationsrådgiver og -sparringspartner for selskabets både danske og nordiske ledelse.

Marketing-, PR- og kommunikationschef hos endnu en softwareleder: Navision – nu Microsoft  

Salgs- og kommunikationschef hos en af telekom-giganterne: Alcatel

Forinden bestred Jeannette Forsberg Fejerskov positionen som marketing-, PR- og kommunikationschef hos det daværende Navision Software (i dag Microsoft Business Solutions) i Østrig med base i Wien – med det samlede nationale markedsansvar på både strategisk, taktisk og operationelt niveau. Parallelt varetog hun områdeansvaret for dele af Syd-, Øst- og Centraleuropa med primært fokus på Frankrig, Slovenien, Tjekkiet og Polen. Endeligt fungerede hun samtidig som PR- og kommunikationskonsulent for selskabets hovedkontor, hvilket bl.a. inkluderede specifikke kommunikations-opgaver i henholdsvis Spanien, Canada, Sydafrika, Holland og dele af Skandinavien.  

Inden da var Jeannette Forsberg Fejerskov ansat i stillingen som sales promotional & communications manager på Alcatel-koncernens hovedsæde i Paris, hvor hun bl.a. stod for fastsættelse af retningslinjer for ekstern kommunikation med primært fokus på kunder, potentielle kunder og international presse, varetog udarbejdelsen af generel reklame- og kommunikationspolitik og –værktøjer samt var globalt ansvarlig for planlægning, forberedelse og opfølgning af nationale og internationale aktiviteter, herunder kanalanimation og event marketing.

Foruden de daglige interaktioner med og opgaver for signalkommunikations kunder er Jeannette Forsberg Fejerskov i dag aktiv foredrags- og kursusholder samt medforfatter på og bidragsyder til ledelseshåndbogen ”Corporate Communications”, Børsens Forlag. Og jo – hun spiller golf!
   
til toppen
  signalkommunikation ApS Dronning Sofies Vej 8 4000 RoskildeT: 2424 7780